Garanti ve İade
Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların 2 yıl garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde kargo yetkilisi yanınızdayken tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
 
Ürün İade Koşulları
Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde siparis@essela.com.tr e-posta adresimizden ya da 0232 449 92 92 numaralı telefonumuzdan Müşteri Hizmetleri departmanımız ile görüşüp nedenlerinizi belirterek ürün iade talebinde bulunabilirsiniz. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün stokta olması durumunda yenisi ile değiştirilecektir. Stokta olmadığında para iadesi yapılacaktır. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa, 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa veya ürünün kutusu, poşeti, ambalajı hasar görmüşse ürünün iade ve değişimi yapılamaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır. Ürün iadesi gerçekleştireceğimiz ürünlerde aşağıdaki koşullar aranmaktadır;
 
  • Ürün kutusunda yırtık ve kazıma olmamalıdır.
  • Ürün kutu içeriğinde her hangi bir eksik bulunmamalıdır.
  • Ürün üzerinde çizik ve ezik olmamalıdır.
  • Ürün iade kargo bedeli tarafınızca ödenmelidir.
  • Ödemesi yapılmayan iade kargolar kesinlikle teslim alınmayacaktır.
  • Ürün faturası mutlaka tam olarak geri gönderilmelidir.
  • Faturası olmayan ürünü lütfen göndermeyiniz.
  • Ürünü ilk teslim aldığınızda kargo bedeli satıcı tarafından ödendi ise para iadesi durumunda ilk gönderilen kargo bedeli düşülecektir.